Kies je doos: Lounge, sweet of motion

Vrouwen willen maar één ding (over verborgen verlangens en stille wensen). Panagiota Bachtsevanidou wil een bijdrage leveren aan de tevredenheid van vrouwen en het gemaksgevoel van mannen . “Ik realiseerde me dat veel vrouwen klagen dat hun partner helemaal niet romantisch (meer) is. Ik vroeg me af hoe je dat als vrouw duidelijk kunt maken zonder te zeuren. Want vrouwen zeuren! En wanneer de relatie even niet lekker loopt, zijn het vaak toch de vrouwen die verwachten dat hun man de relatie weer vlot trekt. Maar waarom niet zelf het initiatief nemen als vrouw?”

De mannelijke kant

Er is tegenwoordig sowieso te weinig plek voor romantiek. Als mannen en vrouwen binnen langere relaties meer samen zouden ondernemen, waren we al een heel stuk verder! Giota koos voor de positieve insteek en verdiepte zich in de mannelijke kant van het verhaal. “Ik heb stapels boeken gelezen waarbij ik me steeds afvroeg Wat is er dan voor mannen om ze op weg te helpen? Ik wilde iets leuks en simpels, geen relatielappers. Als je die nodig hebt, ben je sowieso drie stappen te ver! Toen ik op internet ging zoeken kwam ik niet veel verder dan de bekende fotolijstjes! Dat moest beter kunnen.

Kies je doos

Giota ontwikkelde dus zelf maar een speelse oplossing: boxen met daarin attributen voor een intiem avondje. Ze ontwikkelde drie prototypes box die de namen mr. lounge, mr. sweet en mr. motion meekregen. In mr. lounge vind je onder meer een cd met lovesongs, een dvd met knapperend haardvuur, kaarsjes, echte – vanuit het buitenland ingevlogen – rozenblaadjes, lekkere hapjes en natuurlijk champagne. “Mr. lounge is voor het wat rustiger type”, verklaart Giota haar keuze voor deze samenstelling. Mr. sweet is ondanks de naam iets pikanter van insteek.

Alle producten in de boxen zijn van goede kwaliteit. “Dat vinden vooral vrouwen belangrijk”, onderstreept de redster van relationeel geluk. “Er is niks erger dan rozen van de pomp waar het prijsje nog opzit!”

Klik hier om de doos, of meerdere dozen, te bestellen! www.2dazzle.nl

Bron: Weekkrant.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *