Man relatie: Keurig Philips M/V

‘Let’s make things better!’ Zo kennen we onze nationale trots toch? Zelfs Feijenoord supporters en Ajax fans hebben ergens in hun huis wel een apparaat of lamp van Eindhovens fabrikaat. Naast kaas, Johan Cruijff en Beatrix kent elke aardbewoner ook het keurige Philips. Radio’s, cd-spelers, computers, scheerapparaten voor hem en haar, diverse keukenapparaten, in de loop van jaren zijn we maar wát verwend door dit keurige bedrijf.

Probleem
Wat moet een fabrikant doen als iedereen alles al heeft? Alle Nederlanders hebben al een TV, velen zelfs twee. Halfgeleiders hebben we ook, al weten we niet waar ze zitten. De winsten begonnen wat te zakken, AZ werd zelfs kampioen in plaats van PSV, wordt nota bene óók de gloeilamp nog verboden in Europa! Kortom: Eindhoven was in last en de Philips-top zat met de handen in het haar.

Vergadering
In allerijl werd een vergadering belegd. Hoe de dramatische cijfers te keren, hoe de naam van Nederland als apparatenleverancier hoog te houden en geen gezichtsverlies in het buitenland op te lopen? Al snel kwamen knappe koppen met oplossingen. ‘Laten we de automarkt op gaan. Wie wil er nou niet in een Philips stationcar op vakantie?’, opperde knappe kop één. ‘Ik zie meer in schoonmaakproducten’, sprak nummer twee. ‘Batterijen in een nieuw jasje’ van nummer drie werd direct al afgeschoten. Men kwam er niet uit! Een Nederlands drama dreigde.

Als de nood het hoogst is…
… is de oplossing nabij! Een echtpaar met regelmatig hoger oplopende ruzietjes krijgt immers steevast als seksadvies: doe het weer eens wat vaker. Op een eenzame en vervelende tante of buurvrouw is altijd ‘de grote negertherapie’ van toepassing! Zo vond ook Philips de oplossing in seks. En dus gaat Philips producten maken ‘die de kwaliteit van leven bij mensen verbetert op het gebied van gezondheidszorg en welzijn.’

Niet voor intern gebruik
Philips gaat speeltjes maken. Een stimulator voor de man die ‘zijn meest intieme contouren stimuleert’ en ‘een model voor de vrouw dat de clitoris opwindt’. Beide ergonomisch gevormde producten zijn niet voor intern gebruik, zo benadrukt Philips op Nu.nl. En nu maar hopen dat onze nationale trots hiermee het dreigende verlies van de Wallen wat gaat compenseren. Dit om onze goede seksnaam in het buitenland te behouden!

Meer over Feite Hofman
Feite
Hofman is een 39-jarige Arnhemmer, heeft
een  gezin met vrouw en twee kinderen. In juni kwam ‘Feitmans!’ uit,
een verzameling geestige en ontroerende columns en verhalen. Raoul Heertje schreef er het voorwoord voor. Wekelijks blogt Feite voor
manOman over zijn visie op de man-vrouwrelatie. Lees meer op www.feitmans.nl 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *