Gooi het in de groep

Je hebt vrouwen en je hebt tassen. Die twee zijn gemaakt voor elkaar. De liefde gaat diep, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van trouw. Er zijn vrouwen die het liefst bij elke outfit een bijpassende tas hebben. Of nog liever, pronken met een echte Chanel of Dior. Zo’n hebbedingetje kost al gauw 1.000 euro. Pardon?

Nep
Het kan ook anders. Via websites zijn goedkopere, tweedehands exemplaren te koop. Dit is geen hint voor jou. Laat haar vooral niet denken dat je wilt bezuinigen op haar tassenliefde. Maar je denkt natuurlijk wel met haar mee voordat haar nieuwste liefde een gladjanus met veel bombarie maar weinig inhoud blijkt te zijn. Volgens LVMH, het concern achter merken als Louis Vuitton en Fendi was in 2006 ongeveer 90% van de aangeboden tassen, parfums en horloges van Vuitton en Dior nep.

Serienummer
Wie een mooie tas op internet heeft gevonden maar niet zeker weet of het gaat om een echt design exemplaar of een duur imitatiestuk kan terecht op forum.purseblog.com. Duizenden vrouwen over de hele wereld praten daar maar over een ding: de designertas. Op de site kunnen potentiele kopers foto’s plaatsen van de tas die ze willen kopen. Andere leden kunnen de foto onderwerpen aan een grondig onderzoek. Zij letten op de kleine details als zilveren merkplaatjes en serienummers. Zo komen ze tot het oordeel: echt of nep!  Een hele geruststelling. Liefde maakt tenslotte blind en je wilt toch het beste voor je vrouw wanneer ze zich op haar nieuwste verovering stort.

Bron: Elsevier

 

Een gedachte over “Gooi het in de groep”

  1. Hester van Eeghen zegt dat een vrouw zelf net een tas is, met een groot vak waar alles maar in gegooid wordt en soms zoek raakt, en al naar gelang haar persoonlijkheid meer of minder geheime vakjes. Vind ik wel een leuke vergelijking. Daarom zouden vrouwen in tassen zichzelf herkennen en vandaar ook hun fetsj.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *